Verteld Verleden

2022

Herinneringen van oudere Rijswijkers zijn waardevol voor de plaatselijke geschiedenis. Die mogen niet verloren gaan. Daarom gaan leden van Verteld Verleden bij hen langs voor een interview. 'Fijn, dat ik dat eens heb kunnen vertellen', zeggen ze vaak, nadat ze over hun leven hebben verteld.

Wilt u eens zo’n interview lezen, klik dan rechts op Levensverhalen.

Sommigen vertellen liever over een onderwerp waar ze veel mee hebben, bijvoorbeeld: oorlogservaringen, Te Werve, Huis te Lande, aquarelleren of huidcoaching.

Wilt u lezen wat mensen daarover kwijt willen, klik dan aan de rechterkant op Themaverhalen.

Wilt u graag geïnterviewd worden of wilt u graag meedoen aan de activiteiten van Verteld Verleden? Dan kunt u via verteldverleden@historischeverenigingrijswijk.nl contact met ons opnemen.